مطالب کتاب:

فصل اول:  معرفی گاز CNG

۱- گاز طبیعی چیست؟

۲- LPG چیست؟

فصل دوم:  معرفی سیستم گاز به عنوان یک سیستم سوخت رسانی

۲-۱- نسل اول

۲-۱-۱- تشریح عملکرد کیت های نسل اول

۲-۲- نسل دوم

۲-۲- تشریح عملکرد کیت های نسل دوم

۲-۳- نسل سوم

۲-۳-۱- تشریح عملکرد کیت های نسل سوم

۲-۴- نسل چهارم

۲-۵- سیستم های تزریق چند نقطه ای

۲-۵-۱- تشریح عملکرد کیت های نسل چهارم

فصل سوم: اصول عملکرد سیستم

فصل چهارم: جانمایی قطعات و تصویر سازی

۴-۱- مخزن CNG

۴-۲- براکت مخزن

۴-۳- شیر دستی سر مخزن

۴-۴- وسیله اطمینان تخلیه فشار (PRD(

۴-۵- شیر برقی سر مخزن

۴-۶- سیستم تهویه

۴-۷- شیر پر کن گاز یا شیر سوخت گیری

۴-۸- شیر یک طرفه

۴-۹- شیر دستی سرویس

۴-۱۰- فشار سنج

۴-۱۱- شیر برقی فشار بالا

۴-۱۲- رگولاتور

۴-۱۳- ریل انژکتور با ریل سوخت

۴-۱۴- نازل ها

۴-۱۵- میکسر

۴-۱۶- لوله های لاستیکی گاز و خلاء

۴-۱۷- فیلتر

۴-۱۸- آشنایی با نحوه نصب و جانمایی اجزای الکتریکی کیت تبدیل

۴-۱۸-۱- واحدکنترل الکترونیک (ECU)

۴-۱۸-۲- پیش انداز زاویه جرقه (Spark Advancer)

۴-۱۸-۳- امولاتور (Emulator)

۴-۱۸-۴- موتور پله ای (Stepper Motor)

۴-۱۸-۵- انژکتور گاز (فقط در کیتهای انژکتوری)

۴-۱۸-۶- کلید انتخاب سوخت (Changeover Switch)

۴-۱۸-۷- شیرهای اتوماتیک (خودکار)

فصل پنجم: معرفی مدارات الکتریکی

۵-۱- سیگنالهای ورودی

۵-۲- سیگنالهای خروجی

فصل ششم: ابزارهای مخصوص تعمیرات خودروهای دوگانه سوز

فصل هفتم: نکات ایمنی کلی

فصل هشتم: تنظیمات،نحوه استفاده و رفع عیوب سیستم

۸-۱- سوخت گیری و تست نشتی

۸-۲- عیوب مشرک در حالت های بنزین و گاز

۸-۲-۱- بد کار کردن خودرو

۸-۲-۲- کم شدن آب رادیاتور خودرو

۸-۲-۳- خودرو نه در حالت بنزین و نه در حالت گاز روشن نمی شود

۸-۲-۴- ریپ زدن در حالت گاز

۸-۲-۵- فشار گاز خروجی از رگولاتور تنظیم نیست

۸-۳- ایرادات هنگام تبدیل از حالت بنزین به گاز

۸-۳-۱- عدم تبدیل از حالت بنزین به گاز

فصل نهم: سرویسهای اولیه و ادواری سیستم گاز

۹-۱- منابع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code